Sunet tare si dupa aia Bum Bum !

Uite de exemplu eu nu am subiect,predicat si exemple de exemplificat.

uite acuma am pus apa in cada sa fac o baie
zyxell9 ™: pentru ca sunt murdar
zyxell9 ™: din trafic
zyxell9 ™: de la politie
zyxell9 ™: de la stres
zyxell9 ™: de la munca
zyxell9 ™: de la facultate
zyxell9 ™: de la trafic iar
zyxell9 ™: de la cielo
zyxell9 ™: de la toti
zyxell9 ™: ii urasc
zyxell9 ™: si le arat degetul din mijloc

Ma indrept cu viteza luminii catre sus.Catre gaura neagra.Pe ritm de house scarbos si agresiv eu am ochelari de soare desi nu vad nimic.Sunt ca sa ma protejeze de mizerie.Am si casti ca sa ma protejeze de mizerie.Eu simt cu ochii si cu urechile.Imi place sa vad si sa aud.Si da ! Le protejez.Port ochelari de soare negrii opaci ca sa nu va vad si am casti ca sa nu va aud claxoanele si manelele,fluierele si vocile de daramati.

NU VA AUUUD :D NU VA VAAD :D

Apas pedala mea si merg inainte in sus.Sunteti din ce in ce mai mici cred si aud vajaitul.Wooooo-Hooooo !!! Lumea mea si-a inchis portile si nu mai primeste membrii.Egoismul ma inconjoara.Ma infasor in el, ma invelesc, imi tine cald si bine.Nu va dau nimic din nimicul ce-l am.

Un xilofon din capete de copii morti in razboaie imi canta muzica.Eu bombardez raiul si iadul in aceeasi masura si rachetele mele ghidate se indreapta catre toti cei ce au facut crime de razboi.Cei ce au pus punct unor vieti inocente.Sunetul se aude din ce in ce mai subtire, mai subtire ... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si deodata se aud caini latrand.Pe ritm de samba.

Maimutele care nu vad nu aud si nu vorbesc.





1 comments:

Anonymous | February 24, 2008 at 11:59 PM

Ei da! Dar acum esti falnic si curat ... se cere neconditionat un nou post in care nu mai sunt prezenti ochelarii sau castile, alo bre ma Auziiii!??? :)