O sa-mi fac si eu categorii la un moment dat

Si dupa cum ziceam.Salut pe Emil Lassaria si ii spun ca imi place initiativa lui "Balada" pe care nu am s-o postez aici pe blog pentru ca am observat ca e la moda sa faci articole din clipuri video si doar un comment.Si de-al draq eu n-o sa fac asa.Doar ma stiti nu ? Sunt complexat si de-a dreptul frustrat de originalitate.E una din putinele mele ziduri inaintea libertatii supreme.

Am un mare plan.Sa inventez o licoare magica.Si efectul va fi simplu.Iti va anihila o parte din capacitatile sentimentale pentru o perioada de timp.Un an sau jumate de an.In functie de pret.Ideea e ca dupa ce bei licoarea, timp de 6/12 luni nu te mai poti indragosti si nu mai poti iubi.E utila celor care sunt varza-distrusi-fututi-goliti-confuzi-tuburati pe plan sentimental.Avand o astfel de protectie veti fi liberi sa va reconstruiti sufletul si sa-l pregatiti pentru urmatoarea incursiune in lumea BOLNAVA si plina de muste si gandaci a iubirii.

Safe for 6 months or 1 year ! Anybody interested ?


1 comments:

Anonymous | February 7, 2008 at 11:48 AM

nu ar face bine nimanui licoarea ta, pt ca cei in suferinta se pot trata doar cu iubire