Ce e ala dor?

Ma gandesc la tine.M-am gandit si acum 1 secunda tot la tine.Si tot la tine ma gandesc si acum.Eram acolo.Nu mai conteaza unde.Ma gandeam la tine.Am vegetat vreo 2 ore navigand si gandindu-ma la tine.Si inainte de asta tot la tine ma gandisem.Si dupa ... am plecat cu masina si tot drumul la tine m-am gandit.Si cand parcam :) tot la tine ma gandeam.Si am ajuns acasa.Si nah ... placinta, suc .. tot la tine ma gandesc.O tigara ... :) tot cu tine.Muzica, toata e o emotie.Si tot la tine ma gandesc.Evident incerc sa mi te scot din cap.De ce crezi ca scriu asta ? Poate dau tot afara.Poate daca scriu ca ma gandesc la tine de 1000 de ori ma plictisesc.Eu ma plictisesc repede.Numa ca acuma nu merge.

Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Ma gandesc la tine.Pff ce mult am scris.Ca n-a fost cu paste.Si uite ce se intampla.Tot la tine ma gandesc.Parca razi de mine.Ce e asta ? De ce nu pot ? Parca nu mai am nici putere sa dau pauza.Orice cuvant.Tu.orice miscare.tu.
Oare de cate ori am scris ca ma gandesc? Nu am numarat.Mi-e frica.Daca e un numar care inseamna ceva?

Asta e dorul ? Welcome into my mind.Who are you ?


3 comments:

Anonymous | February 7, 2008 at 4:47 PM

Gandul se arunca in mod repetat ca un sinucigas perseverent doar la Ea/El. Sa-ti fi intrat oare in reflex naveta "Ea/El-Eu" ( cu precizarea lui "Eu"-doar in ipostaza "iaar m-am surprins gandindu-ma la...")? Probabil intervine si paradoxul ala nenorocit: cu cat iti propui sa NU te mai gandesti la "un cineva", cu atat mai mult te gandesti pt. ca ti-ai propus sa te gandesti ca, de fapt, nu trebuie sa te mai gandesti.Mmm, suna aiurea, nu? Tot aiurea e si maladia dorului...Pe mine ma chinuie o intrebare puerila: exista antidot? Pt. ca mi se pare ca nu mai functioneaza nimic. Asculti o melodie aparent inofensiva, gasesti (atentie, fara sa cauti)un cuvant in titlul ei, in versuri, o fraza muzicala care sa-ti alunge mintea din nou la "...", asta in cazul fericit in care o fractiune de secunda a scapat neatinsa de personajul cernobalic care-ti strange toate gandurile in pumn...

Anonymous | February 12, 2008 at 2:22 PM

Uiamud ebet o ejot ay i

Anonymous | June 14, 2008 at 3:13 PM

NU TE MAI GANDI ! si te ajut pentru asta >:D<