Illic est haud vicis

Am in camera un calendar.E agatzat de rafturi de sus.Se intinde pe 2 rafturi si e prins de o masinutza cu macara de cand eram mic ce a ramas abandonata pe raftul de sus.Calendarul e de firma si scrie 2007 pe el.
Probabil ca cineva a rupt toate filele din el ( ar fi normal din moment ce anul s-a terminat ) pentru ca sub arcul de prindere mai este doar un o fila alba pe care nu scrie nimic.
Azi am vrut sa vad ce zi e.Stiam dar ... evident am uitat si pentru o secunda am avut nevoie de o reamintire.Si voua vi se intampla asa ca nu mai comentati.Si Pac!M-a lovit! Un alb lucios si lipsit de vreun zgomot ce anuntza ca nu se stie ce zi e.Nu mai sunt zile in calendar :) Ha-Ha ! Am zis .. nu se poate.Stii ? Era vorba aia "Las` ca mai sunt zile-n calendar" .. uite ca acuma nu mai erau.

Timpul se oprise :) . Se intreba la un moment dat Einstein ... Ce s-ar intampla daca am putea calatori pe un flux de lumina?Ce s-ar intampla daca am putea alerga macar pentru o secunda la aceeasi viteza cu lumina ? Oare cum s-ar vedea in acea secunda? Si oare ... Timpul s-ar opri ?

Mi-au revenit ochii in monitor si m-am gandit foarte relaxat " Ok .. daca tot s-a oprit timpul am sa-l trec alaturi de e-on care opreste curentul si de RDS care opreste internetul si incep sa ma gandesc ce sa fac .. Pana la urma Am tot timpul din lume nu ? Nu-mi venea sa cred dar cand ma uitam la fila alba si goala din calendarul meu eram convins.Timpul s-a oprit.

Acum merg cu masina mea printre voi.Ma plimb incet si va studiez linistit si zambitor.Voi nu ma vedeti.Am 1 km in plus fata de viteza luminii, drept urmare nu mai am timp.Nu mai sunt in timp.

Sunt Spiritul.


0 comments: