Salut!

Imi cer scuze pentru perioada imensa in care nu am scris dar evident am ramas fara inspiratie si fara ea scrisul meu nu isi are rostul.

Ma gandeam zilele astea la o chestie.

Mesaj pentru toti posesorii de Tico/Matiz/Spark/trompetzele de masini :

Stiu ca sunteti bucurosi ca va puteti strecura prin trafic si ca aveti tot timpul loc de parcare dar as vrea sa va rog ceva.Daca gasiti un loc de parcare si va ganditi sa opriti acolo, parcati va rog cu botul/fundul cat mai aproape de drum ca sa vedem si noi.Nu de putine ori am patit sa intru intr-o parcare, sa vad un loc liber si sa fiu plin de entuziasm ca l-am gasit si ca e numai al meu.Ei bine si cand am ajuns in dreptul lui si ma pregateam sa virez vad undeva in "fundul" locului de parcare asezat un matiz, ascuns acolo.Cred ca ar incapea 2 pe acelasi loc in cazul in care unul nu iese.Oricum ... fratilor hai sa facem ceva ca e ofticant.Nu mai pitizi masinutzele dupa altele si incercati sa le tineti cat mai la vedere ca sa nu mai intram in parcare degeaba.

Multumesc.


Si pentru ca mai am un mesaj pentru toti soferii din trafic si chiar o campanie va propun sa ascultati :



Cand e traficul mai mare, puneti asta si dati la maxim, deschideti geamul si zambiti.Daca nu puteti lua melodia va fac eu un CD :)


4 comments:

OanaBee | March 15, 2008 at 8:32 AM
This comment has been removed by the author.
OanaBee | March 15, 2008 at 8:32 AM

DADA!! RADIO Guerilla!ieri chiar eram in masina cu andrei la pranz prin centru si era melodia asta. supeer taree=))

Anonymous | March 16, 2008 at 1:03 PM

de ce te iei de matizutzuri?:-s :( m-am suparat pe tine! ce vrei daca-s mici si numai bune pt haosul nostru de trafic?!

Anonymous | March 17, 2008 at 11:07 AM

Rookie