Preluat de pe Dob.ro/Youtube.com

Uite ceva ce am gasit pe situl lui Mihai Dobrovolschi www.dob.ro . Asa ceva merita transmis cat mai departe.Exista anumite melodii facute asa de bine incat pot fi cantate cu mai multe instrumentatii si chiar si in mai multe limbi si tot suna bine.Mi-au placut intotdeauna formatiile care canta cover-uri ( piese compuse de altii si preluate intr-o interpretare personalizata ) si am fost interesat de cum simte melodia fiecare artist.Sincer sa fiu si eu patesc de multe ori sa ascult melodii si sa imi vina sa fac mici modificari dar cum nu am cunostinte muzicale avansate mi-e greu in Fl Studio :)



Aduce un pic a Apocaliptica nu ? Actiunea se petrecere din Bulgaria.Sunt mai mult ca sigur ca erau niste manelisti beti si se amuzau de varianta lautareasca.Sa ignoram publicul.Sa zicem ca nu am auzit ca falseaza.Oricum ... mie imi place sa vad melodii celebre in interpretare LAUTAREASCA.A se face diferenta intre lautari si manelisti.

Daca mai stiti si voi melodii asemanatoare dar interpretate de lautari comment please ca sa mai ascult si eu :)


1 comments:

Laura | March 24, 2008 at 11:45 AM
This comment has been removed by the author.