A venit primavara.

Ati simtit pe pielea voastra caldurica.Si vanticelul.Ati vazut cum infloresc pomii.Ati vazut duminica lumea iesita la gratare.Ati vazut centrul plin de lume iesita la plimbare.Ati vazut mamicile impingand la carucioare.Ati vazut zambetele.Ati vazut florile.

Furnicile incep sa se agite in musuroi la fel cum toti oamenii ies din barlog si incep sa se plimbe.

A venit primavara.Lasam masinile in fata blocului si mergem pe jos la servici.Sau cu bicicleta.Si mergem in gradina botanica dupa servici.Primavaraaa vin in casa, primavara vin in cap.

??????????????

Hai sa incepem cu un audio pentru ele.Sau doua.


Chris Rea - Horses


(piesa asta nu are nimic chris rea in ea asa ca daca am gasit-o eu prost si stii de fapt ce piesa este informeaza-ma si pe mine )

Zdob si Zdub - Primavara



Atat for now.Urmeaza.


1 comments:

Anonymous | March 24, 2008 at 9:26 PM

Am citit postul tau si mi s-a facut un dor de casa... eu sunt din Suceava, dar Iasiul imi este foarte apropiat... Imi pare rau ca nu ma pot bucura la fel de mult ca tine de venirea primaverii :| Bucurestiul e cat se poate de gri, morocanos, naclait si prafuit in continuare... noroc cu summitul asta, poate apuc si eu sa-i fac o vizita primaverii, acasa, in Suceava. Numai bine, Vlad! Si scrie, scrie, scrie... nu e intentia mea sa te flatez (prea tare :P), dar scrii bine!

/Andra