Si m-am starnit

Daa ... pai daca am intrat la capitolul acordeon trebuie sa spun ca de mult mi-am dorit sa cant la acordeon.Am un prieten al carui tata stie sa cante si mi-a promis ca ma ia o data acasa la el la Galati sa ma invete.Dar nah ... drum lung, timp putin .. nu s-a mai intamplat.Oricum imi place mult de tot acordeonul.Uite am sa fac o selectie ca sa nu va plictisesc :

Tarantella




Si uite ... asa excursie cred ca mi-ar placea si mie.De fapt .. nu cred ca m-as mai da jos din autocar.Demonul creativ o data starnit se opreste cu greu.




Asta e un dans scotian.Prin clasa a 5-a am facut niste cursuri de vara in engleza cu niste studenti scotieni.Mi-au placut mult.Pe atunci eram innebunit dupa accentul lor eronat :P



O polka :)



Melodia asta o stiu de pe un CD "Golden Acordeon" ... faina




Si putin romantism ...





La asta mi s-a facut pielea de gaina.Nu stiu unde e acordeonul da prea tare face vioara aia





Nelly Furtado - Say it right



Zborul albinei :



Nu stiati ca piesa asta e originala in limba rusa :)



El bimbo :




Flick Flack :



Si take five :)



Nu v-ati plictisit ? Ei bine pentru cei care merita.Pentru cei care au ajuns pana la sfarsti.CIREASA DE PE TORT.

Unza Unza



0 comments: