Erata la fraierul de dupa

Trebuie sa ma corectez.Am sa aman putin tema "pescareasca" pentru a reveni asupra unei idei contestate pe care am publicat-o aici cu ceva timp in urma.Articolul se numea "fraierul de dupa".

M-am mai gandit si mi-am dat seama de ceva.
Cu totii, fie ca suntem baieti sau fete, avem un mic buton in subconstient.Dupa ce ne despartim de cineva ( aceasta fiind doar una din multele instante ) acel mic buton se apasa si declanseaza un mecanism.O mica frustrare pe care organismul nostru incearca sa o elimine.Multi indivizi aplica mai mult sau mai putin tactica "fraierului de dupa" dar la o scara mai mica imediat dupa ce ies dintr-o relatie.
Acum am sa trec la o exprimare mai putin academica.

Bai frate ... ti se face dor, te simti singur si te intrebi daca mai esti pe val.Ceva de genu .. "Have I still got it?" "Have I lost my touch?" "Il mai am pe vino-ncoa?".Din cauza ca sunt incult am debitat 2 expresii in engleza si doar una in romana si aia trasa de par.
Din acest motiv, fara neaparat sa fim constienti de ceea ce facem, undeva in perioada "post-despartire" ne gandim noi sa iesim in oras ca sa socializam.Si ne imbracam frumos, ne aranjam, ne parfumam, adoptam o atitudine si plecam in cautare.Ce cautam ? Priviri.Vrem sa vedem daca mai prezentam interes pentru persoane de sex opus.Vrem sa vedem daca nu ne-am "fosilizat" instinctele de pradatori cat timp am fost in "cuibul iubirii" si vrem sa fim siguri ca nu e nimic pierdut.
De aici ... lucrurile difera de la om la om.Unii baieti ies in oras si incearca sa agatze vreo tipa pentru ca sa-si confirme ca inca mai stiu "meseria" si sa se "consoleze".Fetele ies prin cluburi sa danseze dar nu se dau in laturi de la un flirt sau poate merg "all the way".Nu mai conteaza ... fiecare face mai mult sau mai putin acelasi lucru dar la diferite nivele.
De aici se poate ajunge la o extrema a acestui fenomen ce se poate traduce in "fraierul/a de dupa".Acum realizez ca e un lucru perfect normal, intalnit deopotriva la ambele sexe, in diferite variante.Subconstientul lucreaza si drept urmare la sfarsitul serii ne spunem "Hai bai ca nu e asa neagra viata." urmand ca a doua zi sa o luam de la capat cu suferitul sau sa ne "consolam" iarasi pentru a mai creste increderea in noi.

Ei ? ce ziceti?


1 comments:

Anonymous | November 29, 2007 at 7:39 PM

Cu totul alta viziune! Vezi ce face o inlantuire de pareri? Cand observi cum gandesc si ceilalti si cantaresti bine fiecare argument sau contra argument e mai simplu sa te apropii de adevar. Acum sunt total de acord cu tine si cred ca ai gasit o explicatie foarte buna.