The Jesus Fish

Am vazut de curand un film numit "Zeitgeist".Super tare documentarul.Mi-a fost recomandat de un amic ( Marius - respect man ! ).Cel mai bine documentat si credibil documentar pe care l-am vazut.Te convinge foarte repede ca multe din lucrurile pe care le-ai invatat la religie cand erai mic sau care sunt predicate la biserica sunt falsuri si ca au alta explicatie la fel cum te convinge ca evenimentele de la 9/11 sunt un fals al guvernului american si da si cateva explicatii de bun simt despre sistemul financiar mondial.E genu de film care spune ca totul e o conspiratie.Genul de film care mie nu imi place deloc dar care aproape m-a convins :)

Spun tipii aia la un moment dat despre semnul pestelui.Il vazusem des pe spatele masinilor ca si bumper-sticker dar nu stiam ce inseamna.Pe scurt gasiti in engleza aici : http://baptist.w3.lt/english/Readings/sign_of_the_fish.htm despre ce e vorba desi eu va recomand sa vedeti filmul.

In acelasi timp mi-am amintit ca filmul meu preferat este "Arizona Dream" si ca la inceputul filmului se vorbeste despre o filosofie asemanatoare a pestelui dar de data asta devine personaj principal.Pe tot parcursul filmului exista diferite referiri la acest peste "chintesential" :)) Deasemenea recomand "Arizona Dream" pentru vizionare.

Cu un simplu search pe Google am aflat ca pestele reprezinta simboluri de baza in multe din religiile mondiale prezente sau trecute.Si m-am gandit ca e normal.Oamenii antici nu aveau multe obiecte la dispozitie ca sa le "mitizeze" si cum multi se ocupau cu pescuitul, s-au gandit sa faca din peste un zeu.

Totusi care e faza cu pestele asta ?

Continuarea data viitoare ( hahah ce telenovelistic suna .. oricum acuma nu am nici cea mai vaga idee si tre sa sap un pic ).


0 comments: