Prostii de-ale mele

Nu prea stiu exact ce vreau sa scriu aici.Simt o chestie noua pe care nu am mai avut ocazia sa o traiesc pana acum si nu stiu nici macar daca e de bine sau nu.

Exista momente in viata noastra cand incercam sa ne regasim si sa luam o pauza de la ceea ce faceam pana acum ca sa putem sta un pic separati de lume, doar cu noi insine si sa ne studiem.Dap.Sa vedem ce s-a mai schimbat in noi de la ultima introspectie serioasa, sa ne adaptam la schimbari dupa ce le constientizam, sa intelegem cum suntem si de ce, ce probleme avem si cum le putem remedia.
De ceva timp mi-am propus si eu o astfel de revizie.Am incercat senzatii noi, oameni noi, locuri ... iar in toate astea scopul nu era sa schimb ceva la mine ci sa vad ce s-a schimbat.Sa vad cam cine mai sunt si ce e de facut.
E o perioada de ... hmm semi-auto-izolare.E riscant dar e singurul fel in care pot sa am timp pentru revizie.
Sa va zic o senzatie tare ( daca sunteti soferi ).Incercati sa mergeti noaptea pe o stradutza mai putin circulata, sa dati viteza intai si sa luati toate picioarele de pe pedale.Masina merge cu 900 de turatii inainte, foarte foarte incet iar voi aveti timp sa observati viata.Multitudinea de masini parcate pe stanga si pe dreapta pe care le vedeam eu imi trezeau in cap 1001 ganduri si creierul le sorta si le procesa la "cuplu maxim" :) E o senzatie de zbor.

ASeara eram prin oras.Pentru ca m-au auto izolat in ultima vreme, nu eram cu nimeni in oras.Eram singur.Si mergeam din bar in bar in sperantza ca voi gasi cate un vechi prieten sau amic si ca el o sa aiba ceva interesant sa-mi povesteasca.La fel, cautam muzica buna si distractii la care sa particip sau pe care doar se le observ amuzat dintr-un colt de bar, cu o bere fara alcool in mana ( ca sa dea bine ;) ) sau cu un suc si sa ma las sa ma gandesc.Am fost prin vreo 3 baruri si am gasit ce trebuia.Am fost si intr-o discoteca pe unde nu mai calcasem din tineretze si am gasit si acolo prieteni si m-am distrat.Bai si apropos ... erau acolo la o masa doi baieti care au papat ceva mai mult la viata lor care "posteau" o tipa si aia se tot freca de ei pe rand sau in acelasi timp si imi faceau o pofta ..
E foarte interesant/ciudata chestia cu agatzatu in cluburi.Oricum ... stiu de ce urasc femeile in cluburi.Nu imi place sa stau langa ele.Eu chiar ascultam muzica si dansam si nu ma interesa imperecherea cu nimeni.Bai si erau niste gagici acolo care tot se invarteau.Si unde sunt 3 gagici, sunt vreo 12 gagii care roiesc in jurul lor dandu-le tarcoale si mirosindu-le ca pe niste catzele in calduri doar doar o pune de-o zbenguiala in seara asta. LAME ! Era enervant ca aia stateau si se uitau la ele si eu nu mai aveam pe unde sa dansez.

Am deviat de la subiect.Aaa nu stiam ce vreau sa zic.Sau nu puteam sa scriu aici.As recunoaste ceva.Dar mi-e frica.Daca maine ma da la ziar si ma cauta lumea cu tortze aprinse sa ma rastigneasca? :) Am sa scriu cifrat.Asa e cel mai bine.
Incepe de la sfarsit :)

D: etnac as ecalp ii aiurac ulpmis mo ed arutsop nid ic ... rotatnezerp ed arutsop nid un iS.ineteirp itla caf imi as top ac urtnep tucalp e isutot is ))): taduic asa E.enim ep eits am un inemin is inemin ep uits iam un ac ,eniv erac aemul tabmihcs a-s tlum ed tata oloca ep cud iam am dnac muca rad rosu are ekoarak al ... csonucer as eiubert mucA.tilog mac a-S.oloca ep ec eits enic ma iam aerp un ... tacirup al nofelet ed atsil uai acad ac taduic e ... tser nI.ma ii ac urdnam etraof tnus is eredercni ed ineteirp avitac oerv samar ua-im atsa elekoarak al tucsonuc ma ec niD.eitavresbo o ac asa maeciz .. atsa ed gnalp am uN.tnaseretni itse iam un ,lav ep itse iam un .. e muc itits .. atiu iam es ,abmihcs iam es aemul ... pmit ertnI.saro nirp icima etsin csesag as is rugnis asaca ed celp as rosu are icnuta ep ... enib iE.pac ed maecaf en is irubulc uas irurab etirefid nirp maenlatni en is margorp apud araes manus iam en .. han iS.itlum icima mesucaf imi oloca tarcul ma tac iS.rotatnezerp acida "tsilagapap" marE.ekoarak al ep tarcul ma uE


Am sa mai scriu ma tarziu.


11 comments:

Oana | November 25, 2007 at 2:47 AM

Vlad , sa te ... cu scrisul tau de la coada la cap, ca m`a luat durerea de ochi concentrandu`ma sa citesc ce`ai scis aici

Andra | November 25, 2007 at 11:32 AM

Alta sita mai buna de a-ti cerne prietenii nu ar fi existat. Daca inca mai exista oameni care iti citesc gandurile (chiar si cand ti se nazare sa le scrii invers), inseamna ca macar pentru ei esti un tip deosebit. Be happy!

Laura | November 25, 2007 at 8:40 PM

Un sistem foarte interesant de a scrie...L-ai invatat la scoala , banuiesc:D???...Eu lipsisem de la acele cursuri...Si-apoi ce era asa secretos de te-ai chinuit sa scrii invers...S-apoi nimic codificat mai zyxelle ;)

Anonymous | November 26, 2007 at 2:05 AM

parca esti un suflet ce isi cauta 'lumea'..acel loc parca nu de mult pierdut.. intotdeuna 'pe drumuri', incercand a gasi o informatie ce poate iti va indrepta, cel putin, unul din pasi spre directia dorita. mult noroc :)

Anonymous | November 29, 2007 at 7:59 PM

nu mai reveni unde a fost odata frumos..pt k shansele de a ramane dezamagit sunt de 90%, nu te ai convins inca?eu asha patzesc intotdeauna.. mai ales knd am o amintire frumoasa legata de un loc.. de o persoana.. prefer sa nu mi o stric..lumea se schimba prea mult pana te trezeshti tu la realitate. Daca nu shtii sa profitzi pe moment de ceea ce ai,atunci knd e fain shi se merita, atunci nu mai incerca degeaba k s'ar putea sa ramai cu un gust amar.Eu nu am fost prietena cu tine pt k erai prezentator. Am vazut in tine (prin turma de pipitze care se invarteau in jurul tau) ceea ce erai tu de fapt.M'ai lasat shi tu sa vad.M'am atashat de tine, ca sa mi dau seama mai tarziu ca nu se merita, tu erai cu gandul in alta parte, shi aveai total alte interese k sa mai observi shi p altcineva langa tine. Tu vroiai sa socializezi,eu sa shtii k am tzinut mult la tine. Shi dupa ce ai calcat pe sufletul cuiva nu te mai ashtepta ca persoana aia sa te stranga in bratze knd o revezi dupa ceva timp. Pacat k nu ai sa shtii niciodata..shi k am fost una din "fraierele de dupa".

Anonymous | December 2, 2007 at 5:35 AM

hmm...legat de comment-ul de mai sus...lumea se indragosteste de tine(mai ales fetele) cam de la o prima vedere - esti chipes,energic,vesel mai tot timpul,canti,dansezi si te distrezi asa cum simti si-ti place,amabil,socoiabil,creativ......diferit -nu trebuie sa faci mari eforturi sa placi o astfel de persoana. si nimic nu s-a schimbat la tine de pe vremea knd te-am cunoscut in calitate de prezentator si pana acum - la prima vedere k mai mult nu te cunosc ...

Dracusor | December 3, 2007 at 10:23 AM

Pacat k nu ai sa shtii niciodata..shi k am fost una din "fraierele de dupa".

nu ar trebui sa te consideri "fraiera de dupa"
sper sa nui gresesc,dar din cate stiu, vlad nu a fugi repede la alta fata pt a ascunde suferinta cauzata de despartirea de pers pe care a iubito...
e si normal..cate o data..dupa o anumia perioada sa maio simti si tu nevoie de o mangaiere..de un sarut,mi se pare normal..dar cum mai toaa lumea cunoaste acea parte din viata lui vlad..(sau cel puin asa cred) fiecare fata stia in ce anume se baga si cum e vlad..dak nu a mers "relatia" inseamna ca asa a fos sa fie..nu trebuie sa va considerati fraiera de dupa.. Se poate spune acest lucru..cand da...trec 2-3 zile de la momentul nefericit si ma duc la altu sau alta dar dupa ce a trecut o perioada..deja.. e ca si cum ti-ai cauta din nou perechea perfecta
cu siguranta vlad nu a vrut sa faca nici o fata sa sufere si cine a stiut sa-si tina in frau iubirea sau anumite sentimente pt vlad ,care stiau ca nu o sa mearga ..au facut bine si le felicit !

Dracusor | December 3, 2007 at 10:24 AM

scuzati scrisul,si exprimarea fara virgule si blabla:)) dar abia m-am trezit:) a si nici nu merge bine tastatura x(

Anonymous | December 3, 2007 at 1:16 PM

mai mai ce mi se discuta viata aici.Faceti un club ? :P Am facut si rele si am facut si bune.Sper sa nu fie greseli ireparabile.Imi place sa las loc de buna ziua.Haha vorbesc ca o vedeta :)))

Anonymous | December 5, 2007 at 11:29 AM

ma rog.nu atzi intzeles nimic din ce am vrut sa zic, sau poate am pus eu problema in asha fel incat nu a intzeles nimeni.Si atat timp kt nu shtie nimeni motivele pt care am scris ce'am scris(nu am atata rabdare),nici nu ma ashteptam sa se intzeleaga ceva:))

Anonymous | January 7, 2008 at 3:17 PM

Vlad si-a afisat viata atat de bine incat ma mir cum de nu a aparut la (O)TV cu dilemele pamantului,si nici nu ma mira ca a ajuns unde a ajuns , adica la o liniste sufleteasca.
Ii place statutul de OM PUBLIC asa ca...Foarte bine!
Eu ma bucur pentru tine si pentru ceea ce esti...