P.S.

Am gasit in notele din telefonul meu ceva interesant.O schitza de articol pe care am uitat s-o mai gandesc spre publicare.Atunci chiar ma durea maseaua ingrozitor ( pe bune ) si am sa scriu direct din telefon.Eram la un concert de jazz cu fosta mea prietena Laura.

"Parfum dulce de jazz calmeaza durerea de masea.Se simte ca si cum miscoricii iti intra in sange si nu te lasa locului.Ma mananca urechea de vibratii divine, vii ca parfumul de mar si mirosul proaspat de iarba cosita.Cafeaua si tigara sunt fericite pentru ca se afla in mediul lor.Ma simt european deodata.Ma simt fericit.Vad multe stradute inguste si boeme.Scaune cu intorsaturi din metal si oameni interesanti.Si se aude zumzetul acela de cafenea.De oameni care vorbesc si rad.Zumzetul, acordeonul, contrabasul. Un sentiment atat de inaltator ... "

Si uite ce am gasit in telefonul meu despre asta ... 3 filmulete facute cu telefonul pe care am sa le postez pe youtube maine si implicit si aici.

Si uite ca le-am pus :







0 comments: