Stop, Look, Listen, Live !

Te uitai la "Cartoon Network" ? Da .. de mult, cand erai mic.Te uitai ? Si iti placea? Daca da .. mai tii minte reclama aia cu aricii mici care trec strada si canta o melodie ... si spun asta la sfarsit ?Asa spuneau.Cum e titlul.Nu mai tin minte la ce era reclama.Chiar nu mai tin minte dar poate stii tu si imi lasi un comment.Oricum .. era cute.

Am vazut o scena alb-negru intr-un film scurt sau videoclip si mi-am amintit o intrebare.Ar trebui sa-mi schimb metodele.Ar trebui sa iau lecitina.Oricum ... uite ce scrie in telefonul meu :

"De ce copii mici plang atunci cand se uita unu la altu? Cum se transmite?"
Explicatie :

Sa zicem ca ii avem pe Ionel si pe Mariuca.Si amandoi au 4 ani. Sau poate 3.
Si cum merg ei asa pe strada, Ionel cade si se loveste la genunchi, facand o julitura.Si ca orice "puradeu" incepe sa planga.Vazandu-l, Mariuca sta si se gandeste 1 secunda dupa care izbucneste si ea in plans, indreptand spre el.

Ati vazut asa ceva vreodata ? E un lucru obisnuit la copii.Totusi eu sunt curios .. ce se intampla in secunda aia? Secunda aia pretioasa in care Mariuca s-a gandit.Cum se transmite acea durere? Sau poate plange pentru ca Ionel se stramba in timp ce plange si pare urat.Sau poate se simte trista pentru ca prietenul ei Ionel e ranit ? Stie cineva de ce ?



Cred ca aici am vazut copii aia 2 da nu sunt sigur.


0 comments: