2.0

Nici nu stiu ce sa zic.
N-am mai scris de atata timp. Parca au trecut decenii. Parca sunt alt om.
Mai stiu sa scriu ?
Am incercat astzai timp de 2 ore sa-mi gasesc parola de la blogspot.com pentru a scrie ceva. Era ceva important! Am uitat...
In cele doua ore am descoperit 7 adrese de email vechi si foarte vechi facute prin 2006/2007. Oficial, joc DOTA de 10 ani :)
Uite... facem asa : sunt Vlad, am 29 de ani, locuiesc in Bucuresti, lucrez in IT, cant intr-o trupa rock cu niste oameni foarte faini, am 2 parinti si 4 bunici, toti in viata, si am barba.

Stii ... de cand n-am mai scris, m-am schimbat!
Cred ca am imbatranit. Simt din ce in ce mai des asta. Aproape ca ma preocupa. Ha! As putea zice ca trec printr-o "middle age crysis" prematura :)

Si acum as putea sa incep sa-ti torn aici griji, frustrari, plangeri, etc etc etc
Dar nu... aleg altfel.

Hai sa incheiem ziua de azi cu ceva dragut.

Pe 28 mai cant cu trupa la festivalul Hey Day!


P.S. Cand gandul se scurge in pamant si inunda lacul cu cristale din inima pamantului, personajele din gand se transforma in bule, bule, multe bule  :)

Luna lunar ar luni delunând, dând lumea la rând.


0 comments: