Prietenul meu snooze

De ceva vreme am reusit sa imi regasesc un prieten vechi de care ma despartisem nu stiu exact cand si de ce. Snooze il cheama.

Cel mai bine dorm atunci cand pot sa ma alint cu racorica. Pentru ca sunt calduros din fire nu prea ma inteleg bine cu temperaturile ridicate dar cel mai urat fac atunci cand indicele de disconfort termic e ridicat. De aceea ador sa imi lungesc somnul in diminetile cu racoare.

Noaptea trecuta a fost furtuna de ganduri venite din subconstient pentru ca am visat o gramada de lucruri (nu va faceti griji ca nu am avut nici un cosmar). Ceasul a sunat prima oara la 8:20 dimineata, eu am intins mana cu lene spre el si am apasat pe snooze. Peste 5 minute am repetat schema si peste inca 5 minute iar pana am realizat pe la 8 si 45 ca ar cam fi cazul sa ma trezesc. Partea cea mai frumoasa este ca in fiecare 5 minute de snooze pe care le-am furat am avut un mini vis. Adormeam imediat dar de fiecare data incepea povestea altfel si bineinteles ca de fiecare data se termina cu soneria telefonului (placuta de altfel). Pot spune astfel ca in decurs de 20 de minute am vazut secvente din ce mai ramasese "la coada" "de vizionat" din subconstient.

Pentru ca deja m-am obisnuit cu snooze, ieri ma gandeam ... ce-ar fi daca mi-as pune ceasul sa sune mai tarziu ? Daca am reusit sa fac dus, sa ma imbrac, sa mananc, sa beau cafeaua si sa ajung la servici la timp inseamna ca nu are rost sa ma trezesc cu jumatate de ora mai devreme. Wrong !! Dus - 5 minute / cafea - 5 minute / imbracat - 5 minute ... sa motzai in pat pe racorica si sa apesi pe snooze din 5 in 5 minute bucurandu-te ca mai poti dormi un pic .... Priceless !

Ei si acum ca v-ati trezit si voi ... va urez : O zi minunata !


1 comments:

miau | September 24, 2011 at 6:01 PM

It is priceless only when snooze it's present, otherwise you could be late at your work, take care of snooze!