I am back in business

Salut !

Long time no see/read huh ? Scuze pentru perioada lunga in care nu am mai postat nimic. M-am implicat intr-o groaza de lucruri (cum dealtfel imi sta in fire) si am neglijat blogul. Uitandu-ma peste postarile mai vechi am observat ca sunt productiv atunci cand sufar sau dau peste tot felul de frustrari pe care aleg sa le descarc aici, pe blog, unde mi-e cel mai comod. Si daca nu am mai scris de mult inseamna ca mi-a fost bine ? Nu stiu ce sa spun ... dar stiu sigur ca m-am intors cu mult chef de postat.

Ce am mai facut ? Ei bine s-a incheiat o vara de neuitat pentru mine. Am stat la Bucuresti, am facut karaoke, am facut un internship la agentia de publicitate Wunderman , am fost organizator al festivalului de film Golden Carpathian iar acum imi refac fortele pentru Iasi.

Urmeaza ultimul an de facultate ( anul 3 sau nivelul 3 la care nu am ajuns pana acum nici la facultatea de economie si nici la cea de informatica ), licenta dar si un nou sezon karaokistic ( daca mi se permite termenul ).

Imi propun ca in acest an sa ma focusez cat mai mult pe partea profesionala ( comunicare si PR ) dar si pe proiectul karaoke. Vreau sa fac un brand din genul de petreceri pe care le organizez si vreau sa perfectionez metodele de lucru.

In acelasi timp, imi propun sa schimb layout-ul blogului, sa-l personalizez mai bine si sa-l tunez putin.

M-a apucat aceasta foame de blogging pentru ca zilele trecute am facut un research pe bloggeri din mai multe orase si am observat ca pe pozitii fruntase in "ZeList" sunt persoane care nu scriu mai interesant decat mine ci doar sunt mult mai perseverente .

Ah si promit sa nu ma abat de la tematica originala a blogului : Chestiuni Existentiale. Voi propune dezbaterii voastre teme asemanatoare celor de pana acum dar voi aduce si noutati.

So .... let's begin !


0 comments: