Jurnal de vacanta ( Mashup in Vama Veche )

Joi am fost in Vama Veche. Am prezentat karaoke acolo la Club D`or pentru o mana de oameni foarte frumosi. Pe la 12 s-a terminat distractia pentru ca erau oameni cazati care doreau sa se odiheasca dar am plecat cu Dragos pe plaja sa ne facem de cap. Si vai ce-a iesit. Am fost la Expirat si am baut. I-am propus lui Dragos un joc de-al meu care se cheama Mashup. Practic peste orice piesa canta acolo noi trebuia sa cantam altceva si sa adaptam la ritm. Deci daca se auzea in boxe "SoulStorm" noi cantam Praise You de la Fat boy Slim. Dragos canta si el asa ca a fost de acord. Si a inceput nebunia. Toata noaptea am cantat altceva peste ce se auzea.Ne-am distrat de minune. Am cunoscut fete, am baut shot-uri si am cantat si dansat foarte foarte mult. Totul s-a terminat pe la 8 dimineata cand soarele era sus pe cer de mult iar noi eram pe plaja impreuna cu niste necunoscuti faini de vama cu o chitara si cu bere. Am cantat si la rasarit dar deja eram ragusiti ( mai ales eu ). A fost bestial. Ne-am propus s-o mai facem dar data viitoare sa luam cu si fetele pe care le-am agatat pentru ca in seara respectiva eram prea preocupati cu ce sa cantam pe bucata asta ca sa ne preocupe si gagicile.

La mare viata e frumoasa.


0 comments: