Unde ne uitam ?

Pai da ! Unde ne uitam ?
Uite spre exemplu esti intr-un mall.Si cobori un etaj pe scara rulanta.Pai unde ne uitam?Am observat ca ala e locul preferat al oamenilor de a examina pe cei care merg in sens opus lor.Si ii si inteleg.Ai 3-4 secunde in care poti sa ii examinezi.Destul cat sa iti atraga atentia asupra lor.Dupa care ei ajung sus si probabil nu ii mai vezi niciodata.Adica ... un fel de hai sa ma uit la tine ca am 4 secunde si dupa aia oricum nu te mai vad niciodata.Mi-e greu sa explic.Dar de fiecare data se intampla la fel.Fie si daca esti cu un prieten sau cu o prietena la cumparaturi ... cand ai ajuns pe scara rulanta te opresti,respiri adanc si incepi sa cauti cu privirea un tip sau o tipa cu ceva interesant.Si minunea e ca ai voie sa te holbezi.Acolo nu se supara nimeni.Ciudat.

Ok ... da cand suntem in lift unde ne uitam?Sa presupunem ca suntem in scara unui bloc si am luat liftul.In lift cu noi mai sunt persoane.Ati observat ca toti se uita ba in sus, ba in jos, ba la telefon, ba la ceas .... dar se feresc a se uita unul la altul ca dracul de tamaie.De ce oare? E indiscret sa te uiti la o persoana care e mai aproape de 1 metru de tine ? Si totusi cum e bine? Unde ar trebui sa ne uitam ?Scrie ceva in codul bunelor maniere despre asta si nu stiam eu? Daca da va rog lasati un comment.

Si ce parere aveti despre reclamele alea la deodorant in care intalnesti o tipa in lift si sare pe tine.Ati avut vreodata o fantezie de genu ? Eu is mai timid asa de felu meu, nu cred ca as avea tupeul sa sar pe o tipa indiferent de cum miroase.Dar trebuie sa recunosc faptul ca mi se pare cel putin interesanta o astfel de fantezie.

Nu inteleg de ce atunci cand autobuzul e foarte plin toata lumea se uita la toata lumea ? De ce in autobuz e voie si in lift nu?Ca pana la urma in anumite autobuze stai mai inghesuit decat in lift.Oare pentru ca acolo sunt mai multi oameni?


Si mai am un singur lucru de zis ... ati vazut panouri publicitare tampite prin oras ? Ca daca nu am vazut eu si nu am inteles daca cel care le-a scris chiar e retardat sau e vreo campanie de teasing.Priviti aici :




3 comments:

andra | September 6, 2007 at 10:25 PM

:) nu...nu te astepta sa'ti dau un raspuns la toate intrebarile pe care ti le'ai pus...si pe care ni le'ai pus...pur si simplu e interesant cum ai surprins reactiile oamenilor in diferite imprejurari...stii...ar trebui sa te documentezi...sunt sigura ca poti gasi carti despre asa ceva...nu ca te'ar lamuri...ba chiar...te'ar ajuta sa pui mai multe intrebari [vad ca iti cam place:)]
cat despre scarile rulante...probabil ca e inevitabil sa nu te uiti...gandeste'te ca daca urci...omul care coboara se apropie de tine...tot mai mult...si e ciudat sa nu observi...iar cand cobori...e aceiasi chestie...cel care urca se apropie...in fine...nu e o explicatie...dar probabil distanta care scade e un motiv pentru care cascam ochii:)
cat despre lift...e un spatiu mic...in care nu se intampla nimic...nu se aude nimic...nu se misca nimic...distanta dintre persoane este aceiasi...si normal ca reactii diferite fata de cazul de mai sus
si cu mijlocul de transport...nu stiu...nu cred ca e de vina aglomeratia...a da...pai...normal ca aici ne uitam unii la altii si ne analizam...e vorba de timp....cat timp stai intr'um autobuz si cat stai intr'un lift?vezi? diferenta e mare...cu cat stai mai mult cu atat te plictisesti mai mult..si cu cat te plictisesti mai mult...cu atat observi mai mult defectele sau calitatile fizice ale celui din fata:)
am incercat...nu cred ca am reusit...dar e un punct de vedere
:)

Simona | September 16, 2007 at 10:11 PM

HANI BANI?
Doamne, mi-ar fi rusine sa pun ditai bilboardu cu asa ceva scris. Mi-ar fi rusine sa recunosc daca eu as fi "hani bani".

Laura | August 11, 2010 at 12:41 AM

http://www.youtube.com/watch?v=3Pv8F6GwaME&feature=related