De ce un blog ? Si de unde incep ?

Pai m-am gandit.Daca tot simt de ce sa ma multumesc tot timpul doar sa ma hranesc cu reactiile mele la cele din jur si sa nu le pun undeva la pastrare in caz ca mi se va face foame de ce am gandit sau simtit in trecut ?Poate mai e cineva interesat :)
Si m-am gandit eu ieri sa imi fac un blog, dar nu unul comun cum il vedeti acum :) ci unul mai fain ca si grafica.Am gasit eu niste template-uri dragute pe net in flash dar atat de prost facute incat n-o sa le pot niciodata edita atat cat sa imi convina mie.Si pentru ca tot ma apucase pofta de scris am inceput aici si voi muta in curand pe ceva mai dragut.Trebuie sa recunosc ... nu am mai editat nimic de mult timp in flash si nu mai stiu nimic :)
Undeva pe la 1 AM aznoapte m-am gandit ca trebuie sa imi caut inspiratia undeva si am zis eu ... la ora aia n-o pot gasi decat printr-o taverna.Zis si facut, m-am imbracat si m-am teleportat la "Music Pub" (ex Taverna cu fantome).Cum am ajuns la usa am vazut prima oara lumina.Locul ala e asa de fain amenajat incat orice bec ai pune obtii o lumina stranie.E de la vopseaua de pe pereti dar nu v-ati fi prins daca nu va ziceam eu.E ceva de genu : destula lumina cat sa o vezi pe gagica de la masa ta dar nu destula cat sa vezi tatuajul de pe gatul gagicii de la masa de alaturi.
Taverna era pe 3 sferturi plina de niste omuleti mici si negrii care stateau linistiti la masa lor si isi beau berea/cafeaua/ .... ascultand o muzica buna.Am uitat sa spun ca dupa mine taverna asta e printre singurile locuri din Iasi unde poti asculta o muzica buna.Niste baieti cantau ceva acolo la vreo 2 chitari.Vali, Peste ( the great ) si un mosnegutz la vreo 60 si ceva de ani barbos si pletos ( deh, ca rockerii ) care incerca sa manuiasca un bass dar avand in vedere cantitatea prea mare de alcool din sange nu prea reusea.Cantau tot felu de cantecele studentesti "underground" (cu prostii ) si cred ca o sa va si arat ceva pe youtube.



Mi-am baut cafeaua si mi-am fumat 2-3 tigari.Melodia care mi-a placut cel mai mult a fost cea in care "basistul" incercand sa faca o incheiere a cazut peste mixer din lipsa de echilibru :P
Am vazut vreo 2 fete cunoscute pe acolo si toate vesele si linistite.

E ciudat cat de linistit pot sa ma simt in locul ala.La un moment dat a aparut un "profesor de franceza" si el beat, cu o hartie mototolita intr-o mana si cu un pahar in cealalta mana si a "furat" microfonul in mijlocul piesei ca sa recite o poezie ce tocmai ii venise in cap.Nu l-a oprin nimeni pentru ca era scurta :)
Inca un rocker intr-un colt se agita de zor in stilul propriu si consacrat mai spunand ce vrea sa asculte.Nu mai tin minte cum il cheama desi am facut o data cunostinta dar eu tare prost stau la capitolul memorie.Lumea parca ii zicea bau.Sper sa nu confund.E un tip nu foarte inalt dar cu par lung blond, trasaturi imbatranite ( nu ca ar fi foarte tanar ) si spre deosebire de mine cunoaste mitul pesterii.
Dan este patronul.Imi place de el.A muncit mult ca sa faca locul ala ca la carte.L-a decorat de 2 ori si s-a implicat astfel incat aproape in fiecare seara sa cante 2-3 chitari live si ceva de calitate.Nu ca muzica din playlistul winampului nu ar fi buna, dar nu se compara cu liveurile.Se asculta rock, blues, jazz, folk ... ce mai .. muzica e f buna.Nu degeaba ii zice Music Pub.Chiar isi merita numele.Gata cu reclama.
Dupa ce mi-am terminat cafeaua si cele cateva tigari am plecat usor spre casa.Aveam bani de taxi dar de ce sa nu merg pe jos ? Era o ceatza domle ... s-o tai cu drujba.E frumos Iasul noaptea.Chiar e f frumos.Si fiecare coltz imi inspira un gand.De multe ori vorbesc asa de unul singur pe strada.Stiu ca o sa ma considerati ciudat rau de tot dar e o metoda foarte buna de a-ti constientiza gandurile, de a te analiza sau de a analiza evenimente ce s-au petrecut in ziua respectiva.Oricum stiu ca imi place sa ma aud vorbind.Doar de aia am fost prezentator la karaoke :) Sunt nebun daca port o discutie cu toti cei din mine in timp ce ma plimb ?Poate.Dar nu vad nimic rau in a fi nebun :P

Am ajuns acasa si am umblat prin flash html css php si altele pana cand mi-am dat seama ca n-am nici o treaba si m-am culcat uitandu-ma la Simpsons.

Mi se pare slabutz ... pentru un prim "articol" ( asa ii zice la bloggeru asta in romana ).AA uitasem de inregistrarea de la youtube.Nu se vede decat un felinar.Oricum nu aveti ce sa vedeti mai mult.E mai sus linkul.


2 comments:

Dan | September 5, 2007 at 8:31 AM

Acelasi Vlad care il stim cu totii original si plin de viata... Tot timpu cu idei noi si interesante... Eu promit sa fiu un cititor si un critic acerb. Oki Vlad cam atat asteptam sa termini tu acel proiect amplu si mai vedem noi... P.S : Mi-e dor de un karaoke ;)

Dragos(*) | September 7, 2007 at 7:33 PM

Mda.. am un mic comentariu legat de topicul "Unde ne uitam?", poate te ajuta sa te lamuresti cumva.. In caz ca nu ai observat, privirile sunt, de cele mai multe ori, interpretate ca un limbaj.. astfel o persoana iti poate spune ceva doar prin felul in care se uita la tine, binenteles este un limbaj destul de redus deci nu iti poate spune chestii de genu "du-te si ia paine" dar iti poate arata ca este suparata pe tine sau ca ii este mila de tine etc. Cand te uiti la o persoana care trece pe langa tine, mesajul e ceva de genul "ma uitam sa vad daca te cunosc de undeva.." pt ca ar fi patetic sa mergem pe strada cu capul in jos (sau sa coboram scarile rulante) si sa ignoram pe toti cei din jur, daca ai face asta probabil ai primi cateva reprosuri, de la cunoscuti, ca nu bagi lumea in seama. Cat despre situatia din lift.. sunt sigur ca te uiti la persoana respectiva inainte sa te urci in lift pt a vedea cine este... dar odata ce sunteti acolo nu vrei sa incalci bunele maniere (de a te holba), bine poate daca persoana respectiva ar fi o fata care ti-ar place poate te-ai uita la ea incercad sa ii transmiti "buna.. esti simpatica". Cam atat cred ca am avut de spus pt ca nu as vrea sa ma lungesc prea tare.. Mult noroc in continuare.