Toamna nu vrei o pensie privata ?

Voi stiati ca a venit toamna ? Adica da ... calendaristic se stie dar ... constientizati ca a venit toamna ? In afara de faptul ca e mai racoare si ca ploua ati mai observat ceva?
Aseara am fost cu varul meu sa ascultam si noi o muzica si sa bem o bere.Bineinteles noaptea pe la 12.Nu stiu de ce dar ziua nu imi place deloc.Sunt prea multi oameni pe strada, masini, si cu totii sunt agitati de parca maine ar fi sfarsitul lumii si n-au apucat sa isi traiasca destul clipele :)
Imi place noaptea pentru ca e liniste si pot sa gandesc in liniste, sa observ ... sa ascult.Imi place toamna pentru ca e destul de cald incat sa merg doar cu o geaca mai subtire pe mine dar si destul de racoare incat sa nu transpir.Imi place toamna pentru ca ploua ( si imi place ploaia ).Imi place toamna pentru ca e mai colorata.Eu nu am umbrela acasa si nu cred ca o sa-mi cumpar vreodata.E frumos sa te plimbi prin ploaie.E frumos sa te plimbi si dupa ploaie.Profesoara mea de chimie ( dna Baciu ) spunea ca dupa ploaie exista mult ozon in aer si ca e bun la plamani :) Ma uit acum pe geam si vad ca ploua si e innorat.Si ce bine se potriveste cu un jazz sau un blues.Parca ar fi un videoclip.

Va recomand sa va plimbati luni noaptea intre 4:00-4:30 AM prin centrul iasului.Aveti ocazia sa vedeti orasul cu adevarat.S-ar putea sa mai dati peste cai sau catzei dar si ei fac parte din peisaj.
Am niste poze si o inregistrare de aseara in care veneam acasa si cantam cu varul meu.Ne uitam la frunze.Au inceput sa cada :)



http://www.vladpintilie.ro/Imag209.jpg
http://www.vladpintilie.ro/Imag210.jpg
Calul de aseara :)



Ma uitam aseara inainte sa adorm ca din pat de la mine se vede luna.E fain sa adormi uitandu-te la luna.Era faina aseara si i-am facut si o poza dar nu prea se vede.
Azi m-am trezit pus pe afaceri.De pe 17 septembrie toti angajatii care au si carte de munca si intre 18 si 35 de ani trebuie sa semneze un contract cu un fond privat de pensii.Din salarul brut ei platesc 9.5 % catre casa de pensii si asigurari sociale.Din procentul de 9.5% trebuie sa redirectioneze 2 la suta catre un fond privat.In primul an 2 %, al doilea an 2.5% pana cand ajunge la 6%.Acolo se opreste :) Nu e mare treaba ... doar ca primesti mai multi bani la pensie decat primeai de la stat.Eu lucrez pentru www.allianztiriac.ro .Daca e cineva interesat contactati-ma va rog :) Daca nu ... o sa inchei contract cu toamna si o sa iau comison pe fiecare frunza care semneaza cu mine.O sa fiu foarte bogat :) sufleteste.


0 comments: