Pierdut in Bucuresti !

Imi place sa ma pierd in orasele frumoase !

Acum un an, eram in Amsterdam, m-am suit pe o bicicleta si m-am pierdut.Mergeam de zor si ma uitam la lumini, la oameni, la strazi.Nu stiam in ce directie mergeam si nu ma interesa pentru ca stiam ca am destul simt al orientarii si cunosc engleza deci am cum sa-mi gasesc drumul inapoi atunci cand o sa vreau.

E o senzatie nemaipomenita sa te lasi pierdut intr-un oras strain si sa il lasi sa te impresioneze.Sa-l asculti si sa-i vezi culorile, luminile, oamenii, agitatia .. fara sa te gandesti nici macar o secunda la realitate.Sa nu te intereseze cine esti, unde locuiesti, unde esti sau orice are legatura cu harta sau georgrafia.Am mersr pe bicilceta, pe langa bicicleta.Am stat pe banca.Am observat.Am cunoscut oameni si am socializat.Si doamne ce frumos era.Credeam ca n-o sa mai traiesc aceeasi experienta.

Ei bine, weekendul asta am fost la Bucuresti.La inceput imi era frica de traficul din capitala.Nu stiu prea multe repere prin orasul ala mare dar seara mi-am luat inima in dinti si m-am aventurat in el.Am spus : "Bucuresti .. arata-mi tot ce ai!".M-am suit in masina cu niste prieteni dornici de plimbare care nu stiau nici ei drumul si am plecat.M-am plimbat pe zeci de stradute, strazi mai mari sau bulevarde.Singura mea regula erau semnele de circulatie.Alegeam pe unde vreau sa merg dupa cat de colorat era sau cat de frumoase erau cladirile.Am mers incet ca sa ma uit.Cam jumate de ora mi-am facut de cap.A fost frumos.Cand m-am decis sa ma intorc, am intrebat pe cineva de reperul pe care il aveam eu ca sa ajung acasa si a fost incredibil de simplu.Sa stiti ca bucurestenii nu sunt chiar asa naspa.Sau nu toti.Am primit ajutorul cerut si in mai putin de 20 de minute eram inapoi acasa.Evident mai aveam si eu in cap cateva imagini vizuale cu locurile prin care fusesem.
Stiiu stiu ce o sa ziceti.Daca mi-a luat doar 20 de minute sa ajung acasa inseamna ca nu ma aventurasem prea departe.Ei bine ... era noapte si era mai putin trafic :P

Oricum .. tare.Cu prima ocazie o sa repet experienta.Poate in Barcelona.
Daaaa mi-ar placea.


0 comments: