Menirea mea

Pe acest pamant eu cred ca sunt pentru a face bine altora. Stiu poate o sa credeti ca am vazut prea multe filme cu Moise sau cu Isus :)) Ei bine nu.Nici macar nu sunt credincios.Sau am mari dubii in privinta celor invatate la religie.Nu ma intereseaza.

Ce imi place mie mai mult decat sa cant ? Imi place sa cant altor oameni.Asta e pasiunea mea :) sa fac alti oameni sa zambeasca si daca stiu ca am reusit prin actiunile mele sau prin ceea ce cant ( pentru ca deocamdata asa stiu sa ma exprim cel mai bine ) sa misc ceva, sa aduc un zambet sau sa schimb in bine starea cuiva atunci scopul meu este implinit.

De ce nu ma duc la Megastar sau alte concursuri ? Pentru ca imi lipseste partial dorinta de stralucire si de afisare.Poate suna ciudat dar nu aplauzele sau pozele sau celebritatea imi provoaca fericire cat fix gandul ca am facut bine altora.Am mai spus-o de mai multe ori.Daca as putea sa stau sub o scena, sa cant si sa nu ma vada nimeni dar sa ma auda atunci ar fi perfect.Imi lipseste.Poate o voi gasi.

Nu exista satisfactie mai mare pe care sa o fi intalnit pana acum decat sa cant unui om si sa vad in zambetul lui de dupa acel "Multumesc". Pur si simplu e cel mai nobil si inaltator sentiment.Atunci abia sunt convins ca am facut ceva util si ca nu tin umbra pamantului degeaba.

Am admirat de cand eram mic lautarii.Desi de cele mai multe ori nu sunt neaparat oameni extraordinari si probabil daca stai cu ei dupa cantare nu o sa-ti mai palca de ei asa de mult dar ... exista bucata aia pe care mi-o amintesc perfect in care taranul ii spune lautarului ceva de genu : " sunt trist! canta-mi". Si lautarul pune vioara la gat si incepe.Asta admir.Cum un preot te poate linisti sufleteste sau un psiholog sau un doctor te poate vindeca.Daca poti prin vocea ta si prin sentimentul pe care il transmiti sa vindeci sufletul unui om atunci faci cu adevarat un miracol.

Teoretic asta e ideea de la care pleaca muzica dar pe drum toata lumea o uita.Sunt prea multi care vor sa cante doar de dragul aplauzelor si a aprecierii.Si mi-e scarba de ei.Nici nu vreau sa-i vad.Sa-ti perfectionezi vocea si sa muncesti la asta ca sa ajungi celebru ?

Mai am o problema.Daca sunt suparat, singura mea iesire este sa fac pe cineva de langa mine sa zambeasca.Astfel, persoana in caz emite energie pozitiva si eu ma hranesc cu ea.Teoretic as fi util prin preajma oricui pentru ca nu vad cu ce fac rau cuiva daca ma preocup de starea lui de bine si incerc tot timpul sa i-o mentin.
Pacat ca in ultima vreme mi-am facut prieteni care sa nu aprecieze foarte mult asta.Si m-a durut.Inca mai doare.Dar prietenii poti sa ti-i alegi.Si de asta sunt linistit.

Acum sunt trist pentru ca nu e drept ce s-a intamplat dar ma duc sa cant si daca o sa reusesc sa trezesc macar un zambet, il voi simti si ma voi simti si eu mai bine.Aici sunt egoist dar macar nu fac rau prin egoismul meu. nu ? :))



0 comments: