Alege independenta !

Nu cred ca o sa mai scriu chestii atat de personale pe blog.Nu imi fac cu nimic reclama.

Cine sunt eu ? Uite :

Spirit liber, cu vocatie de cuceritor, ca toate semnele de foc.Sagetatorului ii place sa faca impresie, dar se cabreaza cand vine vorba despre angajament.Cel care a spus primul ca nu poti fi proprietarul unei fiinte omenesti - referindu-se, desigur, la exclusivitatea asupra sentimentelor cuiva, a fost fie Sagetator, fie vreun Varsator.Nevoia psihologica a Sagetatorului de independenta si de a explora nu este prea compatibila cu conventiile sociale "burgheze", in care obligatiile sunt batute in cuie.Poate de aceea Sagetatorul are o predilectie pentru parteneri provenind din medii sau culturi radical diferite de a lui, care sunt de natura de a-i largi orizontul si de a-i oferi posibilitatea de-a invata multe lucruri noi.

Sunt un fericit membru al clubului de exploratori montani "Sagetatorii".


1 comments:

snow_ana | April 30, 2009 at 8:13 PM

Stii azi am vorbit cu studentii mei despre...zodii :) de fapt m-am suparat pe ei ca pare ca nu ii intereseaza nimic si i-am intrebat daca nu cumva sa ar vrea sa le vorbesc de zodii ca in selectie unii se iau dupa zodii si ca de exemplu "sagetatorii sunt cu valorile si se fac fie militari fie preoti" :) Si daca iti vine sa crezi ca si pe mine m-a atins deprimarea o sa razi :) eu care urlu de se zguduie peretii si rad de ma aud vecinii bocesc alene la volan si ma intreb cine sunt eu si ce vreau eu sa fac pe lumea asta...si in fiecare zi imi spun cum o sa devin mai nepasatoare...ufff very hard to do it...Asa ca in iunie cand vin la scoala de vara la vatra dornei te chem sa ne imbatam :)) ca nu stiu oamenii buni nu au noroc :P
Big hug