450 de oi faceti dragoste nu razboi !



Zdob si Zdub - 450 de oi


Astazi m-am emotionat puternic in urma evenimentelor din Republica Moldova pe care le-am vazut la televizor si la radio.Nu stiu ce sa zic ... de cand am fost mic am avut un spirit mai patriotic ... da nu la modu ala.Pur si simplu de fiecare data cand ma gandesc la tara mea ma trece un fior prin pielea de pe varful capului si pe la tample si mi se umple sufletul de un sentiment foarte ciudat.Un fel de datorie cu bucurie si cu sentimentul ala dulce de apartenenta la un loc si la niste stramosi de care am toate motivele sa fiu mandru.

Consider ca in Republica Moldova convietuiesc si romani si rusi si moldoveni.Am avut intotdeauna o inclinatie catre ideea unei uniri sau a unei apartenente reciproce.Am cunoscut moldoveni si imi plac mult.Am admiratie pentru ei si ii simt ca niste frati.Din respectul pe care il port acestui popor, pot accepta ca vor sa se numeasca moldoveni, ca vor sa aiba limba moldoveneasca si sa isi construiasca propria identitate diferita de alte tari.Mi se pare normal.Numai cu o identitate unica si clar definita poti ajunge la succes.

Tinerii pe care i-am vazut pe strazile Chisinaului sunt ca mine.Unii un pic mai mici altii mai mari.Am un coleg de facultate care este presedintele asociatiei tinerilor basarabeni.A participat la proteste si a fost oprit la vama sa treaca in Moldova.Voi va inchipuiti ce inseamna sa fii student in alta tara si sa vrei sa te intorci acasa si sa nu te lase sa intrii ? Acasa unde sunt mama, tata, bunicii, rudele ... prietenii din copilarie.Cum sa nu iti dea voie sa te duci acasa.Sentimentul ca "tara nu te vrea inapoi" e atat de dezamagitor.

http://www.tineribasarabeni.blogspot.com/ Aici ... e blogul lui Dan Caramfil.

Protestati dragilor pentru ca sunteti frumosi cand protestati.Pentru ca e atat de frumoas ce faceti pentru tara voastra.Pentru ca cei ce vor urma cu siguranta va vor lauda fatpa.

Dar protestati in pace.Violenta nu duce nicaieri.Si cei pe care ii urati cei mai mult, comunistii, nu sunt si cei ce vor suferi in urma violentelor.Nici o viata de tanar nu merita curmata pentru cativa batranei care inca nu s-au saturat sa se joace de-a puterea.La fel cum nici un politist care isi face datoria si executa ordine nu merita sa moara pentru jocurile politice si tampite ale altora.

In tarisoara voastra mica aveti valori cat altii nu au si nici nu vor avea vreodata.As vrea sa ma fac PR pentru Moldova.As avea atatea lucruri bune sa spun si nu am vizitat-o decat de 2 ori.


http://blogosfera.md/view-post-v-61756-0-romana.html - o parere de moldovean


0 comments: