O idee buna, o echipa minunata

Am cunoscut recent niste fete si baieti de prin banat, veniti la Iasi in delegatie.Erau vreo 10 si lucreaza pentru www.infopagina.ro in echipa www.e31.ro

De cum au venit in Iasi s-aut cazat si au si plecat pe teren.Ce fac ei ? Pai isi impart orasul in zone si merg pe la diverse firme oferindu-le o oferta de promovare.Adica platesti 2 milioane pe an si apari in infopagina ( o revista de firme )si pe situl lor unde sunt destul de draguti sa-ti faca un profil de firma cu informatii, contact, poze .. etc ( fara reclame pe pagina ).E
200 RON/an zic eu ca isi permite aproape orice firma.Si nu ai de unde sa stii cand tu ca si producator din Iasi esti contactat de un altu de pe la Cluj sau Zalau care te-a vazut in aceasta mare resursa de informatii pentru firme.

Am fost si la un seminar tinut de ei si am realizat ca totul se bazeaza pe un sistem MLM ( Multi LEver Marketing). Adica eu imi fac o echipa de 10 oameni, merg cu ei prin tara si facem contracte.Eu primesc comision din ce fac ei dar am tot interesul sa investesc in aceasta echipa.Si cresti cu inca un nivel la nush cate contracte incheiate.Si ai comision si mai mare.Si fondatorii stau cu fundu pe comisioane la cate echipe au :))

Oamenii din echipa pe care i-am cunoscut eu sunt minunati.Pe bune.Chiar sunt.Dar au creierile maxim de spalate.Sunt in stare sa renunte la foarte multe pentru acest "nou mod de viata".Printre seminariile de comunicare in care inveti cum sa vorbesti cu o firma sau cum sa fii profesionist in domeniu asta s-au strecurat si seminarii de sanatate si altele.
Daca as ajunge la concluzia ca sunt un distrus si ca trebuie sa imi schimb total modul de viata atunci probabil m-as inscrie si eu.Altfel ... sunt multe prea multe vicii si obiceiuri personale la care nu as renunta asa usor :)

Fenomenul oricum mi se pare interesant.De ce sa muncesti 8 ore pe zi pentru un salar fix ? De ce sa te bucuri la o marire de salar de 10 % pe an ?!? De ce sa nu faci din ce in ce mai multi bani si totul sa creasca exponential ? E Simplu !!!

Inveti cum sa manipulezi niste minti si sa le convingi ca daca lucreaza pentru tine o sa faca bani.Dupa asta le dai tot ce le trebuie si ii pui in competitie.O sa se bata pe firme si clienti ca sa isi ia partea lor de comision de la fiecare contract incheiat.Tu ce trebuie sa mai faci ? Pai daca ai organizat totul, te apuci si primesti comisioane in timp ce faci caca la baie :)) Nu-i asa ca-i fain ? De ce sa muncesti tu cand pot sa munceasca altii pentru tine ? Iti trebuie doar putin timp si putina rabdare ca sa ii instruiesti si sa ii manipulezi mental.


0 comments: