Fffffp-Pfffffffffuuuuh

Sunt relaxat.Parca trece viata prin fata mea ca un tren marfar si eu stau in gara, pe un scaunel albastru, cu picioarele pe patratzelele alea din nush ce material din care e facut "pe josul" si ma uit.Fumez o tigara si beau o cafea la 1 leu in pahar alb-spalacit si ma uit la tren.Si el trece relaxat dar parca eu sunt si mai relaxat.Am un palton.Am pantofi.Sunt parfumat.Si totusi stau intr-o gara mica.Afara e gri si sta sa ploua.Si e asaaa de relaxant sa vad trenul cum trece.Tu-dum-Tu-dum.Si iar.


1 comments:

utilizator | January 14, 2008 at 2:34 AM

Chestiunea existentiala in acest blog e tigara;)). Ar fi bine ca acea tigara din gara mica sa nu te stapaneasca. Ar fi ideal ca tigara sa fie ca un obiect de care te folosesti doar cand ai o stare anume(mai ideal ar fi sa nu mai fie). Mai periculos e atunci cand tigara iti face cu ochiul si o aprinzi invaluindu-te intr-un fum ce-ti imbiba totul in tutun.