Cu trenul spre adancul sufletului meu

Azi ne certam la telefon.Eu iti spun ca ai mei pleaca si ca s-ar putea sa ma aduca la tine.Poate ii conving.Tie nu iti convine.Aveai nush ce excursie de facut cu prieteni vechi pe munte.
Ma suni.Ai amanat-o.Eu te sun si iti spun ca nu au ai mei drum pe acolo si ca nu mai am cum sa vin.Te superi.Tare.

ora 5:00 AM Ma scol si ii spun lu mama ca imi scot alocatia si ca plec ... la tine
ora 5:10 AM Mama se trezeste si ma ia in serios si face scandal si il scoala pe tata
ora 5:15 AM Tata incearca sa doarma si zice "Lasa-l mai sa se duca" ... printre primele
cuvinte de barbat pe care le-am primit.
ora 5:..? Nu mai stiu cand mi-am scos banii si cand am ajuns la gara dar m-am suit in el in timp ce mergea pentru ca gresisem gara.Am cunoscut un navetist foarte incantat de pixurile cu mai multe culori pe care le cumparase de la oras si i le ducea acasa femeii ca sa ii faca o surpriza.Apoi 2 babe care s-au descaltat si am schimbat compartimentul.Am cunoscut niste mafioti din timisoara care faceau trafic .. draq stie cu ce.Ei au cunoscut la randul lor o mamaie care a povestit din al doilea razboi mondial.

Am ajuns aproape de munte.Am vazut antena.Era departe.M-am dat jos si foarte voios am luat-o la picior.Am facut autostopul cu o carutza vreo 3 km dupa care iar dai pe jos.Am ajuns la tine.ERai in baie.Te spalai pe ochi.Te-am surprins si ti-a placut.Si mie mi-a placut mai mult decat tie.Am fost pe munte.Ne-am intors.Am plecat iar.O dacie ma ducea si pana la vatra dornei.Dar eu am mers doar pana la gara.M-am intors in Iasi cu un larg si foarte foarte cald zambet.Daa ... era cald.Si la tine.Aveai pijamaua alba cu modele si erai calda.Si imbratzisarea era calda.Sanii tai erau calzi si ma incalzeau pe piept.Dar nu transpiram.Era cald-bine.

A fost prima mea "nebunie".Eram atat de mici.

O calatorie cu trenul spre suflet nu e usoara.Ecoul facut de zgomotul trnului te lasa sa descoperi muntii si sa realizezi ce cratere ai pe acolo.Fizic vorbind .. ecoul se loveste de munti si tu vezi exact ca un radar "the landscape" si studiezi terenul.Vezi pe ce munti s-a mai asternut zapada.Sau vezi pe ce munti nu mai este nimic decat un vant ce erodeaza constant amintiri tacute.Daa e liniste pe muntii aia.E multa lumina si liniste.Sar.

Am aterizat cu miscare din genunchi in lumea mea.Salut toti prietenii mei imaginari si fumam ceva in cinstea ta ... DA DA DA !! :))))


4 comments:

CRETU Stefan | January 7, 2008 at 6:44 PM

BRAVO punct...am citit cu sufletul la gura...familie de artisti :)

Anonymous | January 10, 2008 at 11:36 AM

Vad ca nu se mai arunca la comentarii Femeile, fetele sau "fraierele de dupa"...Cand Vlad chiar a scris ceva frumos...Off femeile astea...Cand e vorba de incertitudini, hop si ele in ajutor, cand e stabil omul si scrie frumos...Gaaataa...Tac :D

Anonimul vesel impotriva Anonimului frustrat :))

Anonymous | January 16, 2008 at 4:20 PM

foarte frumos ai scris.
semn ca am trecut pe aici si mai trec.

Anonymous | January 23, 2008 at 1:19 PM

trecutul trebuie lasat trecutului...chiar daca uneori nu mai avem nimmic in plus...daca lasi in fiecare text cate o bucatica din tine...atunci esti ok:)