Vreau sa ma joc !

Copilul din mine isi cere drepturile. Ploua afara ! Vreau sa sar in balti ! Vreau sa cant ! Vreau sa rad si sa alerg. De mana. Vreau sa ma manjesc peste tot cu noroi si sa rad si iar sa sar in balti si sa nu-mi pese. Vreau sa beau roua de pe frunze si sa ma tavalesc prin iarba ; sa ma catar prin copaci ; sa joc prinsa ; sa dansez cu vantul ; sa strig la cer si el sa-mi arunce o frunza in cap.

A venit mama in camera si mi-a amintit ca ne gandeam ce sa-i facem cadou lu tata azi : "O rata" :)) si rade. Mama rade frumos. Mi-a dat un platou plin de chestii drept masa de pranz si nu pot sa zic ca nu sunt multumit.
Am un pachet de Winston de la moldoveni in fata dar eu imi fumez ultima tigara Kent si ma bucur :) Revenim la lucrurile marunte. Nu mai caut nimic. Nu mai vreau iubire. Vreau doar sa fiu linistit si sa ma bucur de ce am. Si am. Si cu fiecare secunda care trece insemni mai putin pentru mine. Si e bine.



1 comments:

Anonymous | May 23, 2010 at 6:09 PM

N-ai idee ce mult ma bucur ca nu sunt singura. :D

Hai, donam impreuna buletinele astea idioate care ne "fac" sa fim adulti? :P