Yes !! Costel !!! .. I like it !!!

Ai patit vreodata sa te trezesti dimineata si sa ai impresia ca inca e ieri ? Ca traiesti in aceeasi zi doar ca e semi-lumina afara ? Asa am patit eu azi.Noroc de sucul de portocale.Un fresh care m-a terorizat timp de 10 minute de rece ce era iar apoi m-a aruncat direct in realitate.Problema e ca eram in intersectie in Podu Ros :)) ( iar ?!? ) Pentru a nu stiu cat-a oara ma trezesc atunci cand aud sunetul fluierului politistului din sensul giratoriu care dirijeaza circulatia si gesticuleaza isteric.
Te-ai astepta ca dupa o asa trezire nasoala si izbita in realitate, totul sa mearga normal ? Ei bine da ! Pentru ca daca una din coardele spirituale se lungeste prea tare sau se scurteaza, celelalte conlucreaza si impletesc minuni pentru a echilibra situatia si refac pana la urma echilibrul.Aici e vorba de muzica power over traficu de dimineata power.Daaa Pentru Ca Putem Sa Circulam Cu Rabdare Si Sa Ne Binedispunem Pe Muzica :)) Daca vedeti unu pe podul nicolina care are geamu semi deschis indiferent de temperatura si care danseaza prin masina si canta ... ala-s eu.

Nu m-a vazut nimeni pana acum.Profitand de starea de capacitate maxima ce mi-o induc dimineata cu un suc de portocale rece injectat direct in caldutzul si moalele creierului care s-a acomodat cu perna cu aceleasi caracteristici, ma uit in jur cat stau pe loc in trafic si le vad fetele.Si toti sunt extrem de concentrati la masina din fata.Nici unu nu se uita inspre est sa vada soarele cum rasare.Se vede frumos de pe pasarela.Nici unul nu ridica capul la nici 1 cm mai sus de masina din fata sau mai la stanga sau mai la dreapta decat daca trebuie sa schimbe banda.
Sunt cu totii atat de adormiti incat nu te baga in seama nici daca in loc sa tii mainile pe volan, ti le izbesti de tavan pe ritmuri nebune :))

Acum :))))))) Acum imi dau seama ca nu am baut nici o cafea si ca nu ma voi concentra mai departe la nici un laborator ( la curs nici atat ) daca nu beau una.Pentru ca dupa atata agitatie matinala s-ar putea sa adorm.

Stiti soarele ala de dimineata care e caldut si puternic si care te inmoaie ? Ati patit vreodata sa iasiti din casa si sa va simtiti ca puiutii de gaina care ies dimineata si se ghemuiesc la soare ? Soarele ala imi provoaca somnolenta.Prefer sa vad soarele dimineata si dupamiaza.Cel din timpul zilei nu mai e interesant.

Cafea ziceam.Ma scuzati putin.


MMMM

Cafea.Si are un gust perfect.E si cu lapte.
Ma uitam la niste poze.

Ce zi frumoasa.Gata.La munca !



AA Si daca va intrebati de la ce e statusul ? Ei bine :)) this is funny. Nu imi merge radioul in masina.Nu prinde fm.Nu are rost sa incerc FM Tuner pentru ca .. :D nu prinde nimic pe fm.Sau .. prinde dar cand vrea el.Asa ca m-am adaptat.Mi-am luat casete :)) Evident am 200 Ron pentru un cdplayer de masina dar ... tot timpul mi-e lene sa ma duc sa-l cumpar.Si parca e mai pitoreasca situatia asa daca am casete.Pana la urma e si distractiv.Azi dimineata aveam o caseta de la niste prieteni ;) se stiu ei care :)). Pe ea e un mix de prin 95` sustine proprietarul al lui Carl Cox :)) Si pentru ca dimineata imi era greu sa zic Carl Cox .. am adaptat si am zis Costel :)) Si tipam eu de nebun prin masina Yes Costel ! :)) trezirea de dimineata ... ce sa-i faci ? Ma luasem cu muzica si uitam sa ma trezesc :)



Bucata lui Carl Cox mi-e lene sa o caut dar am ceva pentru voi ce se cheama uplifting trance si dupa mintea mea ar trebui sa va ia de manutza si sa va duca pana pe culmea trzirii de dimineata daca stiti ce sa va imaginati.



Arnej - The Ones That Get Away (Intro Mix)


Ok.Pentru cei care mai au nevoie de cafea.Picture this : esti intr-un roadster rosu ( adica o masina decapotabila cu 2 locuri ) mai clasic asa ... mai vechi.Pe hmm .. pe un drum de coasta.Soarele in fata.Rasare din mare.Mergeti cu 50-60 ca va permite drumul si va uitati la rasarit.Si sa zicem ca si persoana iubita sau draga sau prietenii sunt cu voi.Sau va faceti drumul zilnic pana la servici pe acolo :) Mama ce frumos ar fi.Si ascultati melodia asta !! Doar o varianta de interpretare :)


1 comments:

snow_ana | March 23, 2009 at 9:53 AM

II super fun sa urli in masina si sa te bucuri de maretia soarelui si nimeni nu poate intelege cum de esti happy dimineata la ora 7 la birou...pai cu atatea minuni around esti obosit de atata "simtire" pana ce vin ceilalati la work si nu inteleg de ce razi tamp...:) Uite na ca am scris si eu despre frumos si frumuseti si drumuri cu masina, sigur alta locatie...mult mai nasoala decat a ta...mult mai gri si mai plina de dezinteres...ia de citeste :P si continua sa scrii pentru ca faci asta MINUNAT,lovely...
http://blog.360.yahoo.com/blog-fta0RMkwdafe5hQDnXDN9Aw-?cq=1&l=11&u=15&mx=21&lmt=5