Stai in coltz si admira fericirea celorlalti si deodata vei zambi larg si linistit.

Nu sentimentul cat trairea ar putea fi darul divin catre om.Trairea cea de cateva secunde fie ea din orcare sentiment.Un shot puternic injectat in creier.Imi e cuprinsa si invaluita inima de melancolie produsa la mare.Doar sa stau la terasa asta privind ploaia de verde si ascultand ritmurile vesele imi provoaca o sumedenie de amintiri.Cati oameni frumosi am cunoscut aici.Cate clipe minunate am petrecut cu ei! Si sunt inca tanar.Nothing lasts forever but the cold november rain.De ce ma urmareste melodia asta?

Si linistea e un miracol si as putea sa ma gandesc la echilibru.L-am trait indeajuns cat sa il constientizez.Oamenii din jurul meu zambesc.MULT ! Atatea Zambete.Cum as putea eu oare sa fiu fericit ? Peace and Love !

( nota din telefonul meu pe care nu imi amintesc sa o fi scris )


http://www.youtube.com/watch?v=tFFkFPs5wA8&feature=related


0 comments: