a venit toamna

Cine nu stie cat de mandrii sunt nasturii cand nu sunt incheiati? Cand ii incheiati sunt stransi de gat.

Cand eram mici si faceam desen la scoala parca ne invatza ca daca amestecam culorile le putem obtine din cateva combinatii.Ne invata ca din galben putem face verde sau din albastru -> roz.Pai ce-ati zice sa facem tot ce e galben -> verde.Pentru o zi.Sa vedem ... ce s-ar schimba ? Soarele ar fi verde.Asta ar fi ciudat.Ce ar mai fi ? AA banane verzi, lamai verzi ( evident mai multe noantze ), lanuri intregi de grau si secara si porumb verzi.Si evident galben nu ar mai exista.Nicaieri.Doar verde in loc de galben.
Fatza de la messenger ar fi verde. :)) Ar fi comic.O fatza de messenger care vomita.

Da hai sa zicem ca in alta zi facem tot ce e rosu -> mov si tot ce e albastru -> gri.Am avea un cer gri sub care se vede mult mov.Hmm sange mov :)) sa vezi prin spitale ce distractiv ar fi.Cola ar fi mov.Stopurile mov.Si marea ar fi gri.Hmm asta nu e bine.Marea ar trebui sa stea albastra.

Am vazut o data asa ceva.Cand eram prin scoala primara mi-am cumparat o pereche de ochelari de prin nu stiu ce excursie si erau atat de eronati incat se schimbau culorile de tot.Imi amintesc bine ca totul era roziu in diferite noantze de intensitate si deforma multe culori in alte culori.Stiu ca si-a pus invatzatoarea mea ochelarii si era sa cada pentru ca nu putea merge cu ei :))


Haideti sa inventam niste ochelari.Care sa aiba in fiecare zi un theme pentru a vedea lumea in alte culori.Sa ne luam toti ochelari si sa mergem asa cu ei :)

Am fi o lume de ochelaristi dar ar fi o lume colorata interesant.


0 comments: